Monday, August 23, 2010

Tetiba...

Tetiba ja saya diserang demam n sakit tekak yang amat sangat...nak ambik mc keciankan anak murid..baru ja kena tinggal masa g kursus tempoh hari. Mahu tak mahu g juga ke sekolah...suara  tak keluar jadi guna bahasa isyarat lah...nasib baik si kecil tu tak buat perangai sangat. Agaknya keciankan cikgu depa nie lah yer....

Nak dijadikan cerita tetiba jer rasa teringin sangat nak makan nasi kandar...ketawa besar en tunang bila saya cakap saya teringin nak makan nasi kandar. Mana tak nya...minggu ni asyik teringin nak makan jer...hari sabtu lepas en tunang dah melayan keteringinan saya nak makan roti canai kuah banjir...tup tup bla demam n sakit tekak boleh pulak nak makan nasi kandar...huhuhu

Nasib saya baik...adik n adik ipar melayan kerenah orang demam...

mula-mula nak makan nasi kandar...bila dah sampai kat Restoran Kapitan selera tetiba ja berubah
Nasi Beriani Kapitan jadi pilihan....yummy...sedapnya...walaupun makanan masuk tak terasa apa dek penangan demam

Lepas menikmati juadah berpuasa, apaa lagi adik n adik ipar siap bawa g klinik...tahu ja lah kakak depa nie susah skit nak g klinik...Doktor siap pesan kena banyak berehat n jangaan makan makanan berminyak...padahal tadi baik punya. En tunang siap suruh makan bubur nasi lagi untuk menu berbuka esok....oh tidak..katakan tidak pada bubur nasi...taak suka,tak suka




No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.