Saturday, August 28, 2010

Kembar...sama tapi tak serupa

Jeng...jeng..jeng...mari-mari saya kenalkan...berbaju ungu...CHAQ aka saya lah tu, yang berbaju pink ANGAH adik saya yang no 2 dan yang berbaju biru siapa lagi adik saya yang bungsu UCUK. Sebenarnya saya 4 orang adik beradik yang ke 3 anak lelaki ALIN (nama dia Muslin, abang lin bila disingkatkan abang + lin + ALIN)


Ketiga-tiga adik saya telah pun mendirikan rumahtangga tinggal chaq jer yang belum...saya ni stok yang terakhirlah dalam keluarga saya...ceritanya: kemana sahaja saya pergi, kalau bersama adik yang bungsu mesti orang cakap kembar...tapi saya tak nampak pun kesamaan muka kami.

UCUK
CHAQ

Kesimpulannya : sifat yang ada pada diri kami hampir saya, penyakit pun sama, sense pun sama...bayangkan semasa ucuk mengandung apa yang dia teringin saya pun akan rasa begitu juga sebaliknya...Sehinggakan saya pernah cakap dekat ucuk...andai saya pergi dulu tentunya family saya tak akan terasa kehilangan saya sebab kembar saya ada bersama-sama mereka.

aPa pUn YaNg tErJaDi SaYa SaYaNg aDiK2 sAyA...


No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.