Tuesday, August 31, 2010

AYAM PENYET PUNYA CERITA

Dah lama saya idamkan...akhirnya hari Ahad yang lepas saya dapat juga merasa ayam penyet.Tapi yang tak bestnya en tunang tak boleh nak joint sama makan makanan idaman saya tu...Yang buat saya terharu sangat en tunang datang juga walaupun tak dapat makan bersama...janji dapat jumpa saya kejap...ni yang buat saya terharu sangat.Sempat gak pusing-pusing sekitar Jusco Seberang Perai. window shopping barang hantaran...

Sempat snap gambar....Jusco Seberang Perai...best, selalunya kalau en tunnag ajak shopping dekat Seberang Perai saya mesti menolak tapi...selepas ini tidak lagi

"Best lah Jusco ni...best lagi dari kat Penang Pulau...."terkeluar ayat yang ditunggu-tunggu oleh en tunang

"apa...Seberang Perai best kan....tulah, Penang dah tak ada apa dah..." En tunang cepat ja mematah ayat saya

"Pas ni kita shopping kat cni jer lah...xyah p kat Penang dah lah k..."sambil tersenyum penuh makna en Tunang berbicara

Walaupun sekejap jer en tunang singgah dan berjumpa ngan saya tapi ini cukup bermakna buat saya...gembira sangat. Padahal kalau en tunang tak datang pun tak mengapa sebab esoknya kami dah nak berjumpa...tq...tq...sayang en tunang sangat.

Emm...kenapa saya letak gambar nie...nak beritahu yang saya sebenarnya tak suka sangat makanan nie, bila rasa ja...terus terpikat...sedap sagat SOTO dekat ayam penyet nie...suka...suka...suka sangat.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.