Thursday, December 16, 2010

Interview

Jangan tersilap
bukan saya yang kena interview tapi adik bungsu saya...ucuk
selalunya sebelum kawen saya banyak susahkan suami adik saya untuk ke sana dan ke mari tapi kali nie
ucuk kena gak susahkan abang chaq untuk hantar ke interview
untuk adik tersayang tak mengapa
en suami sanggup walaupun sempat tido sekejap jer
demi adik ipar tersayang sanggu teman dan siap bacakan yasin untuk tenangkan hati ucuk
emm...camna ucuk terbaik tak abang chaq ampa nie...
susah nak cari kan...alhamdulillah sekarang dia dah bersama keluarga kita
ampa jangan risau yer
selain suami ampa, abang ipar ampa sedia membantu
doa chaq n abang chaq agar ampa dimurahkan rezeki dan dapat job tu kali nie
amin.......sayang ampa sangat

ucuk
orang yang akan diinterviewkan

en suami
abang chaq...pilot


saya
chaq...co-pilot

nak dijadikan cerita saya n en suami kena tunggu sampai kul 5 baru sesi interview tu habis
apa lagi kami sempat round sekitar tesco cuci mata n beli broadband celcome
lain benar bila dah berkawin nie kan...dulu semua kita yang keluarkan duit tapi sekarang en suami ada sesama lah kite
sheh abang untuk broadband...dapat gak sayang berinternet
tapi tak sama cam dulu lah sekarang nie masa kurang skit...internet bla en suami tak dak ja...tapi dia tahu n dapat keizinan
untuk suami tersayang saya sempat membeli buku resepi...nanti leh sayang masak untuk abang
huhuhu

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.