Thursday, October 7, 2010

PENAT....

Sebenarnya saya rasa diri saya terlalu letih...
Tiada rehat...setiap hari bekerja...cuti sabtu ahad kerja juga...setelkan hal perkahwinan...
Sehinggakan mood pun kurang menyenangkan....mula terfikir yang tak nak kawin
Banyak kerja yang perlu diselesaikan...
Dekat sekolah projek tak habis-habis...ingat dah dekat nak kawen nie kuranglah dapat kerja tetapi rasanya lagi bertambah adalah....
1. Hari konvokesyen murid
2. Persembahan murid untuk hari konvokesyen
3. Lukiston...AJK hadiah...errrr banyak hadiah yang kena beli
4. Jamuan raya - guru besar
5. Jamuan Raya murid
6. Persembahan murid untuk jamuan raya
7. Props untuk persembahan murid...
8. Pindah kelas baru...banyak yang kena setelkan...maksudnya 2 minggu sebelum buka sekolah saya kena berkampung di sekolah lah...wawawawawawa
9. Kursus BI - kene bagi ceramah 1 slot...wawawawa...
10. laporan demi laporan yang belum disiapkan

Kalau saya nak listkan banyak tul tapi ni lah yang buat saya rasa terlalu penat...kerja kawen pun nak kena uruskan....penat memikir...penat segala-galanya
Kalau boleh nak saja saya duduk di rumah dan setelkan kerja tapi apa kan daya...bila kita cakap tentu orang tak faham...berat mata memandang...berat lagi bahu yang memikul...
Tengok...dah membebel saya untuk entri kali ni...
saya doakan semoga Allah berikan saya kekuatan untuk menyiapkan semuanya dan kenduri perkahwenan saya nanti berjalan dengan lancar...Amin....





No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.