Friday, October 22, 2010

Makan...makan...n makan lagi

Asyik makan...makan...dan terus makan...
nie nak cerita pasal makan lagi
cerita pasal persiapan kawen xsempat nak masuk...
sebab banyak sangat, pas nie akan masukkan cerita sal persiapan kawen




Three Layer Tea
yum...yum...yummy
sedap giler...macam dah ketagih nak minum tea nie

Ceritanya bermula di sini :
cikgu shima

cikgu rafaal

KFC Castle Penang

Awal-awal lagi saya dah berjanji nak keluar dengan cikgu shima aka my best friend pegi beli hadiah sempena HAC (Hari Anugerah Cemerlang)
sebelum keluar tu terasa dahaga sangat..igat nak g makan mee jawa dekat astaka kuarters hospital
tapi
malangnya nasib kami berdua bila gerai dekat astaka tu tutup
dengan rasa lapar dan dahaga kami teruskan nawaitu kami yang utama beli hadiah
dapat gak 4 pasang baju untuk tokoh murid
krok...krok...krok...
perut dah mula menyanyikan lagu merdu
dengan kepakaran yang ada cikgu shima menuju ke destinasi
makan time...ye ha...KFC

cikgu shima: kak chaq(nama gelaran saya)...ampa oder lah
cikgu rafaal: baik (aku meneliti tul2 menu di hadapan ku..toing...toing...toing aku terpandang sesuatu) 
cikgu shima: cam biasa yer...snack plate air tukaq orange jus
cikgu rafaal: k...kami nak add three layer tea...nampak cam best ja



sambil menatang dulang mata saya hanya memandang air teh tu ja
air tu di "mix together"
rasa jer...terus angkat jari...sedap nya shima
saya hanya sempat offer shima minum sekali jer
sedap sagat sehingga kan saya minum sehingga abes..

cikgu shima keluar ayat power...
"ampa minum sampai abes...xbagi kami minum dah pon"
"sori sori...nt sat g kita tapau k"

Nak dijadikan cerita agaknya bukan rezeki cikgu shima arini lah
saya dah belikan three layer tea untuk cikgu shima n dapatlah dinikmati pas balik umah nanti
pas mandi dan solat hp saya berkumandang lagu kekanda adinda
satu sms masuk dari cikgu shima:
kak chaq,km nk jd bt belah bt bertangkup la dah.Qaisara (anak sulung cikgu shima) bg tumpah ayaq tea tu dlm keta.uwaaa xda rezeki...



Untuk cikgu shima : pas sekolah ari isnin kita terus g kfc...minum three layer tea.


















No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.