Thursday, October 7, 2010

???????

Pernah tak anda semua mengalami satu sindrom yang seperti saya alami sekarang...semakin dekat hari perkahwinan terasa macam tak nak kawin sahaja
Nak saya cakap dekat en tunang yang saya tak nak kawen
macam-macam rasa ada...cam kat astro...macam-macam ada
tapi kalau cakap kat en.tunang macam nie tentu en tunang kecil hati....


tetiba jer rasa tul ker keputusan yang diambil nie...rasa cam cepat sangatsemuanya berlaku...kena mandrem ka nie.........tahyul tu
emmm...mula lah kerja saya...makan...makan...makan...mana tak nya..tension
setengah orang bila ada masalah tak lalu nak makan tapi terbalik lak...pada diri saya nie...dah terasa diri mula kembang.....
sekembang bunga ros nie....huhuhuhu

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.