Thursday, November 18, 2010

Tadaaa....

Hp saya berlagu..."oh kanda jangan iri hati dindanaik pangkat lagi"
tandanya sms masuk...
" Abg ada kat surau, solat dlu"
biar betik...tadi en tunang cakap dia tak jadi datang ke rumah sebab banyak keja yang perlu diselesaikan
saya pun tak mengharap sangat memandangkan dekat umah pun banyak keja yang kena buat
tengok-tengok en tunang datang...wah terharunya
sayang abg sangat


Nie mesti sebab  ciankan saya, maklumlah raya nie first time raya tanpa mak
memandangkan cuti pun sikit dan kerja banyak sangat jadi saya tabahkan hati tak balik ke kl untuk beraya
saya,ucuk,uyat n daris beraya bersama
tq uyat n ucuk temankan chaq
tq gak untuk tunang tersayang sebab sanggup habiskan masa untuk datang ke rumah



seminggu jer lagi majlis akad nikah
persiapan baru ja bermula
mana taknya...sekolah cuti jadi tumpulah pada kerja kenduri kawen
hari nie dah uat hadiah untuk goodies bag dan gula-gula untuk budak-budak
kalau ikut hati nak jer letak lolipop tanpa uat hiasan apa-apa pun
tapi ucuk rajin sangat dan dia bersungguh-sungguh nak buat jadi saya tunaikan hajat ucuk
bila buat nampak cute sangat...kalau lah dapat plastik pink tentu lagi cute
.
.
Apa pun saya bangga dengan uyat...berusaha menolong saya buat hadiah untuk gooodies bag tu
terharu pun ada...rajinnya adik ipaq sapa lah ti ya.....
emm...ni yang buat saya semakin sayang
bertuah ucuk dapat uyat
emm...harap en tunang akan serajin tu lah
tapi bila saya tengok-tengok en tunang adalah pengkritik yang baik
emm...boleh tahan en tunang saya nie...huhuhu

k lah mata dah ngantuk...sok nak sambung keja lagi...nak siapkan gula-gula tu secepat yang boleh sebelum angkatan tentera menyerang.
k...da....




No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.